30
14184

اجرای لوله کشی گاز خانگی، تجاری و صنعتی، اجرای جوشکاری لوله کشی گاز خانگی و تجاری و صنعتی با تاییدیه نظام مهندسی و نظارت قانونی، گاز کشی ساختمان، کنتور گاز، شرکت گاز استان تهران، مراحل دریافت کنتور گاز

طراحی، نظارت و لوله کشی گاز خانگی و تجاری تا 160 متر مکعب در ساعت، برای ساختمان‌های نهایتا 10 طبقه و با فشار 1/4 پوند بر اینچ مربع انجام میگیرد.در صورتی که میزان مصرف بیشتر باشد یا ارتفاع طوری باشد که به فشار بالاتری از گاز مصرفی نیاز باشد، لوله کشی گاز فشار بالا باید انجام پذیرد.

لوله کشی گاز خانگی، تجاری و لوله های گاز فشار بالا با توجهب استاندارد مقررات ملی ساختمان، مبحث هفدهم باید صورت بگیرد. لوله کشی گاز خانگی تا 1/4 پوند بر اینچ مربع فشار دارد و معمولا از لوله رده 40 یا لوله های رده سنگین استفاده می شود. درمراحل اداری این لوله کشی، ابتدا نقشه اولیه لوله کشی که توسط مجری تهیه می شود توسط ناظر سازمان نظام مهندسی استان تایید شده و پس از آن به اجرای لوله کشی گاز در منازل طبق استاندارد ملی گاز ایران و با توجه به دستور العمل مقررات ملی ساختمان، مبحث هفدهم صورت می گیرد.

لوله کشی گاز در وسع صنعتی، معمولا با استفاده از جوشکاری با الکترود روکش دار صورت می گیرد. در صورتی که لوله کشی گاز از 2 اینچ بالاتر رود، از پاس ریشه برای اینکه نفوذ ناقص وجود نداشته باشد باید استفاده کرد. لوله کشی گاز فشار بالا نیز با استفاده از مقررات ملی ساختمان، مبحث هفدهم صورت می پذیرد.

در لوله کشی گاز خانگی، علاوه بر ارایه نقشه فنی مناسب، باید جای مناسب مربوط به دودکش ها، استفاده از لوله های مناسب دفنی، نحوه دفن لوله، سایز بندی لوله ها، نوار کشی و چسب کاری لوله‌ها و همچنین چک کردن و تست کردن جوشکاری لوله‌های گاز در اولویت قرار داد.

باید توجه داشت که در لوله کشی گاز طبیعی، از لوله‌های رده 40 استاندارد مانیسمان بدون درز یا استاندارد API استفاده شود. درغیر اینصورت کار غیر قانونی بوده و باید لوله کشی دوباره انجام گیرد.

 

خدمات ما

علم مهندسی، زیبایی و تعهد، از جمله ویژگی‌های اعضای شرکت تیلار است که در قسمت‌های مختلف خدمات خود به مشتریان عزیز قابل مشاهده است.

 

قیمت ها

تمامی قیمت‌های خدمات و اجناس شرکت آذر فراز تیلار، با توجه به استانداردهای مهندسی، بهترین مصالح مورد استفاده و همچنین بر مبنای فهرست بهای مصوب خواهد بود.

 

تولیدات تیلار

شرکت تیلار، تولید کننده انواع مخازن موتورخانه، بویلرهای فولادی، کلکتورها، بوستر پمپ‌های آبرسانی و آتش نشانی است. در حال حاضر فروشگاه و کارخانه تیلار در دستور کار است.

 

گارانتی و تضمین

شرکت تیلار، با بیان ضوابط و شرایط به مشتریان عزیز، تضمین و گارانتی خدمات و محصولات خود را اعلام می‌کند و هم به صورت قلبی و هم تعهدی آماده ارایه خدمات پس از فروش است.

 

مشتریان شرکت تیلار

لوله کشی و تعمیر تاسیسات بانک مرکزی
تعمیر و اجرای سیستم برج خنک کننده و موتورخانه شرکت فورج البرز
تعمیر و اجرای سیستم موتورخانه سرمایشی شرکت قدس نیرو
عایق کاری حرارتی ساختمان بیمارستان ولیعصر و موتورخانه گرمایشی
اجرای انواع تصفیه خانه در سطح پارک های تهران
تعمیر و نگهداری موتورخانه های ادارات مالیات تهران
عایق کاری منابع موتورخانه شرکت ایران روتاتیو
اجرای موتورخانه باشگاه دانشگاه آزاد اقلید فارس

شبکه‌های اجتماعی

 گوگل پلاس   کانال تلگرام شرکت تیلار   فیس بوک

اینتساگرام شرکت تیلار   توییتر   ما را در آپارات دنبال کنید

حساب linked in شرکت

تماس با ما

  • iconتهران، شادآباد، بازار آهن، بلوک1،طبقه2،واحد 45
  • iconاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدAFTilar[at]outlook.com
  • icon02166314461
  • iconشنبه تا چهارشنبه: 8صبح تا 6 عصر
    پنج شنبه ها: 8 صبح تا 2 عصر
Top