اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان سعادت آباد
30
6046

اجرای تاسیسات، نصب داکت اسپیلت، اجرای کانال کشی، طراحی و ساخت بوستر پمپ آبرسانی و نصب انواع تجهیزات، تاسیسات وشیر آلات از جمله مواردی بود که در پروژه ساختمان سوپر لوکس سعادت آباد در نظر گرفته شده است.

پروژه ساختمان سعادت آباد که به همت مهندسین با تجربه و با صرف هزینه بالا صورت گرفت، از جمله مواردی بود که به دست اعضای شرکت تیلار انجام گرفت. تاسیسات مکانیکی این پروژه، وظیفه شرکت تیلار در این ساختمان بوده است..

از جمله تاسیسات استفاده شده در این پروژه، اجرای داکت اسپیلت، نصب شیرآلات، نصب منابع و مخازن سیستم آتش نشانی، لوله کشی و اتوماسیون سیتسم آتش نشانی، طراحی و نصب سیستم پمپاژ آتشنشانی و آب رسانی، ساخت بوستر پمپ آبرسانی و تابلو برق دور متغیر، نصب انواع پکیج ها و تاسیسات بهداشتی ساختمان است.

نصب شیر آلات

نصب شیرآلات لوکس ساخت KWC، از جمله مواردی است که در این ساختمان انجام گرفته است. تمامی شیرآلات بهترین اجناس و با کیفیت ترین و شیکترین در نظر گرفته شده است تا برای استفاده و زیبایی مورد پسند مشتری باشد.

تاسیسات آبرسانی

برای اینکه میزان آب مصرفی ساختمان باتوجه به 18 واحد استفاده قابل قبول و قابل استفاده باشد، یک بوستر پمپ دور متغیر در نظر گرفته شده است تا علاوه بر این که در مصارف مختلف فشار مطلوب را به ساکنین بدهد، در مصرف برق و آب نیز به طور کلی صرفه جویی شود و استهلاک مربوط به تجهیزات کمتر شود.

تاسیسات گرمایش و سرمایش

در برخی موارد بین ساکنین برای هزینه های تعمیرات ساختمان و موتورخانه مشکل به وجود می‌آید. برای حل این قضیه تمامی واحد ها مجهز به اسپیلت جداگانه بوده است. کویل سرمایش به وسیله یک سیستم کمپرسوری و کویل گرمایش با استفاده از پگیج گرم میشود. البته به طور کلی این سیستم با استفاده از اسپیلت مرکزی بیشتر توصیه می شود و هزینه ها را پایین تر می آورد.

تاسیسات بهداشتی

تاسیسات بهداشتی، شامل روشویی، ظرفشویی، دستشویی و دوش حمام از بهترین نوع موجود در بازار ایران بوده و فضای مناسب را به مشتری ارایه می دهد. معماری کل بنا به گونه ای است که برای مشتری برای فضاهای خصوصی هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

 

خدمات ما

علم مهندسی، زیبایی و تعهد، از جمله ویژگی‌های اعضای شرکت تیلار است که در قسمت‌های مختلف خدمات خود به مشتریان عزیز قابل مشاهده است.

 

قیمت ها

تمامی قیمت‌های خدمات و اجناس شرکت آذر فراز تیلار، با توجه به استانداردهای مهندسی، بهترین مصالح مورد استفاده و همچنین بر مبنای فهرست بهای مصوب خواهد بود.

 

تولیدات تیلار

شرکت تیلار، تولید کننده انواع مخازن موتورخانه، بویلرهای فولادی، کلکتورها، بوستر پمپ‌های آبرسانی و آتش نشانی است. در حال حاضر فروشگاه و کارخانه تیلار در دستور کار است.

 

گارانتی و تضمین

شرکت تیلار، با بیان ضوابط و شرایط به مشتریان عزیز، تضمین و گارانتی خدمات و محصولات خود را اعلام می‌کند و هم به صورت قلبی و هم تعهدی آماده ارایه خدمات پس از فروش است.

 

مشتریان شرکت تیلار

لوله کشی و تعمیر تاسیسات بانک مرکزی
تعمیر و اجرای سیستم برج خنک کننده و موتورخانه شرکت فورج البرز
تعمیر و اجرای سیستم موتورخانه سرمایشی شرکت قدس نیرو
عایق کاری حرارتی ساختمان بیمارستان ولیعصر و موتورخانه گرمایشی
اجرای انواع تصفیه خانه در سطح پارک های تهران
تعمیر و نگهداری موتورخانه های ادارات مالیات تهران
عایق کاری منابع موتورخانه شرکت ایران روتاتیو
اجرای موتورخانه باشگاه دانشگاه آزاد اقلید فارس

شبکه‌های اجتماعی

 گوگل پلاس   کانال تلگرام شرکت تیلار   فیس بوک

اینتساگرام شرکت تیلار   توییتر   ما را در آپارات دنبال کنید

حساب linked in شرکت

تماس با ما

  • iconتهران، شادآباد، بازار آهن، بلوک1،طبقه2،واحد 45
  • iconاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدAFTilar[at]outlook.com
  • icon02166314461
  • iconشنبه تا چهارشنبه: 8صبح تا 6 عصر
    پنج شنبه ها: 8 صبح تا 2 عصر
Top