لوله کشی و نصب تصفیه خانه پارک ملت
14
خرداد
10898

طراحی و اجرای تصفیه خانه دریاچه پارک ملت، از جمله پروژه های شرکت تیلار در سال 1394 بوده است. نصب دستگاه های فیلترینگ نانو و میکرو، لوله کشی پلی اتیلن با قطر 110، ساخت شاسی دستگاه‌های فیلترینگ، ساخت شاسی مربوط به پمپ کف کش و همچنین نصب پمپ از جمله مواردی بوده است که در این پروژه لحاظ شده است.

تصفیه خانه  به طور کلی از یک سری از قسمت‌های ثابت تشکیل شده است. قسمت پری فیلتر، فیلترینگ و در نهایت قسمت خالص سازی است که برای کل کار در نظر گرفته شده است. در این پروژه سعی شده است که ابتدا یک مرحله فیلتراسیون اولیه و بعد از آن نانو فیلتر در نظر گرفته شود. همچنین سیستم کلر زن برای ضدعفونی کردن کل سیستم در نظر گرفته شده است. سازه کل سیستم توسط متخصصین جوشکاری و مونتاژکاری شرکت تیلار انجام گرفته شده است.

فاز اول: نصب پمپ کف کش

نصب پمپ کف کش ساخت شرکت گرانفوس مرحله اول کار بود که انجام شد. از جمله مشکلاتی که وجود داشت این بود که پمپ کف کش باید زیر آب دفن می‌شد ولی دسترسی به خالی کردن آب استخر پارک ملت وجود نداشت. لذا از شاسی خاصی استفاده شد که در پایین آب پمپ را محکم می کرد و آن را به وسیله دو ریل از بالا به پایین هدایت می کرد.

مرحله بعد ساخت سازه برای سیستم فیلتراسیون و کلر زنی کل تصفیه خانه بود که به طور کامل انجام پذیرفت. شاسی طوری طراحی شده بود که کل سیستم به صورت یک سیستم پکیچ به کار افتاده و از بالا تا پایین سیستم فیلتراسیون را روی هم سوار می‌کرد.

لوله کشی کل سیستم با استفاده از لوله 110 ساخت شرکت گسترش پلاستیک با فشار کاری 10 بار صورت گرفت. جوشکاری کل سیستم به صورت استاندارد و با استفاده از بهترین دستگاه جوش پلی اتیلن انجام پذیرفت همچنین بعد از هر جوش کل لوله با استفاده از دستگاه کشش تست و بررسی می‌شد.

 

خدمات ما

علم مهندسی، زیبایی و تعهد، از جمله ویژگی‌های اعضای شرکت تیلار است که در قسمت‌های مختلف خدمات خود به مشتریان عزیز قابل مشاهده است.

 

قیمت ها

تمامی قیمت‌های خدمات و اجناس شرکت آذر فراز تیلار، با توجه به استانداردهای مهندسی، بهترین مصالح مورد استفاده و همچنین بر مبنای فهرست بهای مصوب خواهد بود.

 

تولیدات تیلار

شرکت تیلار، تولید کننده انواع مخازن موتورخانه، بویلرهای فولادی، کلکتورها، بوستر پمپ‌های آبرسانی و آتش نشانی است. در حال حاضر فروشگاه و کارخانه تیلار در دستور کار است.

 

گارانتی و تضمین

شرکت تیلار، با بیان ضوابط و شرایط به مشتریان عزیز، تضمین و گارانتی خدمات و محصولات خود را اعلام می‌کند و هم به صورت قلبی و هم تعهدی آماده ارایه خدمات پس از فروش است.

 

مشتریان شرکت تیلار

لوله کشی و تعمیر تاسیسات بانک مرکزی
تعمیر و اجرای سیستم برج خنک کننده و موتورخانه شرکت فورج البرز
تعمیر و اجرای سیستم موتورخانه سرمایشی شرکت قدس نیرو
عایق کاری حرارتی ساختمان بیمارستان ولیعصر و موتورخانه گرمایشی
اجرای انواع تصفیه خانه در سطح پارک های تهران
تعمیر و نگهداری موتورخانه های ادارات مالیات تهران
عایق کاری منابع موتورخانه شرکت ایران روتاتیو
اجرای موتورخانه باشگاه دانشگاه آزاد اقلید فارس

شبکه‌های اجتماعی

 گوگل پلاس   کانال تلگرام شرکت تیلار   فیس بوک

اینتساگرام شرکت تیلار   توییتر   ما را در آپارات دنبال کنید

حساب linked in شرکت

تماس با ما

  • iconتهران، شادآباد، بازار آهن، بلوک1،طبقه2،واحد 45
  • iconاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدAFTilar[at]outlook.com
  • icon02166314461
  • iconشنبه تا چهارشنبه: 8صبح تا 6 عصر
    پنج شنبه ها: 8 صبح تا 2 عصر
Top